Reclama Milka – Dragostea mare se vede în gesturi mici

Ori nu m-am uitat eu iar la TV cât trebuie, ori anul ăsta e mai slabă mișcarea Valentine, ori s-au mutat unii și alții riguros spre Dragobete? Oricum ar fi, până acum eu n-am văzut inimioare decât în campania Milka:

Și adevărul e că ar fi fost ciudat ca tocmai Milka să nu facă nimic pentru această ocazie în condițiile în care se identifică prin sloganul ”îndrăznește să fii tandru”. Însă îmi place ideea lor de a oferi timp din reclamă pentru mesajele consumatorilor, iar asta chiar și în condițiile în care n-am fost niciodată cine știe ce fan al declarațiilor foarte publice și copleșitoare. Ba aș pune pariu că majoritatea ar aprecia semnificativ un astfel de gest, așa că producătorul de ciocolată are șanse mari să-și atingă din plin scopurile comerciale, în același timp lăsând impresia că îi pasă și chiar că dă ceva de la el. În rest, exact cum v-am spus și anul trecut, eu una apreciez grozav ideea de gesturi mici, dar simbolice, căci adesea demonstrează mai bine și mai frumos că te-ai gândit cu adevărat la omul cu pricina, la ce-i place și la ce vrea decât un buchet de flori uriaș, dar cumpărat în grabă înainte să intri în casă, pentru că atunci ți-ai amintit de ocazie…

PS: Totuși, eu n-am văzut nicăieri pe site-ul lor vreo mențiune despre timpul acordat din vreo reclamă și iar mă întreb de ce site-urile funcționează pe altă lungime de undă față de spot/realitatea de pe piață…

2 thoughts on “Reclama Milka – Dragostea mare se vede în gesturi mici

  1. Pingback: Reclama Poiana – Descoperă micile plăceri | Publicitate românească

  2. Pingback: Reclame de Valentine’s Day 2015 | Publicitate românească

Leave a comment