Reclama Twix – Twix-ul stâng și Twix-ul drept

Am sentimente mixte vizavi de spotul ăsta. E destul de simpatic și-mi amintește de Charlie & The chocolate factory, dar parcă n-aș zice că e chiar o reclamă bună și se simte că nici reclama asta nu e făcută special pentru piața din România.

Totuși mi-e foarte dificil să depistez exact ce-mi place și ce nu-mi place. Hmmm… Să fie oare o reclamă cu mult mai bună decât cred și să fi țintit fix genul ăsta de reacție? Dualitate de emoții pentru un baton de ciocolată duo?

One thought on “Reclama Twix – Twix-ul stâng și Twix-ul drept

  1. Pingback: Reclama Toortitzi – Elefantul Manole | Publicitate românească

Leave a Reply

