O reclamă la bere puțin altfel, deși se pare că nu s-au putut abține să nu pună măcar la final o scenă tipică de gașcă de prieteni fericiți, pe malul mării. În rest, e aproape surprinzătoare pentru categoria de produs și e clar că vizează o categorie de consumator net diferită de Neumarkt sau Albacher. Personal, mă duce un pic cu gândul la celebrele poze cu citate motivaționale care circulă prin rețelele sociale și nu prea-s fan, dar pseudo-profunzimile par să prindă de minune la publicul larg, așa că probabil n-a fost cea mai rea opțiune. De fapt, nici mesajul nu e neapărat clar sau, în fine, nu e neapărat corelat natural cu povestea și produsul, motiv pentru care mi se pare că pe ici, pe colo, sunt și câteva cadre forțate sau de-a dreptul false. Dar nu pot să spun că spotul, per ansamblu, ar fi chiar rău și categoric rămâne o idee interesantă de poziționare pentru o bere. În plus, dacă am intuit eu bine target-ul, s-ar putea să-și atingă publicul într-un punct sensibil, ceea ce, sigur, e bine:
cine canta melodia de pe fundal ?
OneRepublic – Counting stars: https://www.youtube.com/watch?v=hT_nvWreIhg&feature=kp
Pingback: Reclama Bergenbier – Trăiește-ți prietenia. O să-ți mulțumești mai târziu | Publicitate românească