Sloganuri celebre 1

E mare lucru să planifici o campanie care să prindă atât de bine la public încât să intre în folclor și pun pariu că și hazardul are rolul lui în ecuație. Însă indiferent de motivul pentru care au reușit să devină celebre, cred că sloganurile care au făcut istorie merită aici un loc aparte. Și am să încep pur și simplu cu primele trei care-mi vin în minte:

Și marmota – învelea ciocolata în staniol (Milka). Deși n-am reușit să găsesc un video cu reclama în limba română, a fost o ocazie bună să aflu că expresia asta a devenit celebră și în alte țări în care a rulat spotul (sigur și în Franța):

Ești frumoasă când ai încrede în tine! (B.U.? Pantene?). Sincer, nu reușesc să-mi amintesc și nici măcar Google nu m-a ajutat. Culmea, e o expresie care mie mi s-a întipărit bine în minte și o folosesc uneori ca ironie la adresa unui reprezentant al sexului opus :). Oricum, dacă-și amintește cineva exact ce marcă se asocia cu sloganul, să-mi dea de veste. Până să încep să caut eram destul de sigură că era vorba despre parfumurile B.U. Dar pentru că n-am găsit nicio dovadă în acest sens mi-am pus la îndoială amintirile și parcă-parcă zăresc în ceață un cadru cu păr lucios înainte de sloganul ăsta…

E greu să găsești un mix bun (Doncafe). Aici iar mi-a jucat memoria feste, pentru că eram absolut convinsă că sloganul era de fapt ”e greu să găsești un mix de calitate”. Și mai recunosc și că, revăzând acum spoturile din campania Doncafe cu mixurile bune, nu prea înțeleg cum de s-a întâmplat să devină celebră expresia. Adică, sincer, reclamele n-au fost chiar cine știe ce 😀

6 thoughts on “Sloganuri celebre 1

  1. despre Doncafe, stiu sigur ca nici nu prea se vand, de bune ce sunt… dar campania a prins bine, a fost altceva, iar marmota… e marmota 🙂
    cand vine vorba de reclamele de la Milka, uitam de Disneyland :)) pe cat de trasnite ti se par, pe atat de nevinovate si sicere si delicioase sunt 🙂

    • Ba să știi că prin 2007-2008, când abia apăruse pe piață Doncafe, frappe-ul mi se părea că bătea grav concurența. Doar că după ce a trecut vara cu pricina n-am mai găsit pe nicăieri până prin 2012, iar când l-am regăsit nu-i schimbaseră doar ambalajul, ci și gustul. Și azi, mda, așa e, nu mai sunt chiar fan 🙂

      • La inceput orice e bun, dupa aceea isi schimba gustul…oricum daca stii tu, pufuletii lotto, care nu au nevoie de nicio reclama :)) sunt la fel ca in prima zi 😛

      • E, păi vezi că nu orice își schimbă gustul? Pufuleții ăia-s la fel de buni și la fel de puturoși ca-n prima zi :)). Dar da, în general se cam face rabat la calitate în timp. Sau ne obișnuim noi cu gustul? Sau, dacă n-am mai mâncat de ceva timp nu știu ce și-l mai și asociam cu vreo perioadă bună, investim în el și oarece emoție și de aia nu se mai ridică la nivelul așteptărilor? Sau cine știe… 🙂

  2. Pingback: Sloganuri celebre 2 – Altex | Publicitate românească

  3. Pingback: Reclama Zizin – Dă cu pace în familie | Publicitate românească

Leave a Reply

