Reclama Grolsch – The JAR

Cei de la Grolsch au tot căutat să se poziționeze creativ, au avut campania aia cu ”Experimentalist” și, am aflat acum, sunt parteneri într-un proiect numit ”The Mark People”, pe care ei îl descriu drept o inițiativă ”menită să reunească și să contureze comunitatea creativilor din România în jurul unor activități care vor populariza idei, proiecte și lucrări din sfera industriilor creative”. Mie mi se pare o idee foarte bună să construiască în jurul lor comunități și am eu un ceva aparte pentru creativi. De fapt, asocierea asta cu idei ”outside the box” probabil că i-a adus la noua formă de ambalaj și, nimic de zis chiar e altfel decât orice altceva exista deja pe piață. Doar că Grolsch avea deja un ambalaj foarte distinctiv și, dacă înțeleg eu bine din spot, ”borcanul” va fi disponibil doar în localuri, unde, sincer, mie mi se pare că-și va pierde din impact… În schimb, dacă-l făceau disponibil pentru marele public, era cu siguranță un mare succes! Adică, zău, ei au idee câte gospodine pândesc actualele lor sticle de bere pentru siroupuri și sucuri de tomate? 😀 ”The Jar” ar fi fost zeul dulcețurilor, gemurilor și-al compoturilor…

Advertisements

4 thoughts on “Reclama Grolsch – The JAR

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s