Reclame pentru varuri și vopsele – Policolor Casa Bella, Danke și Savana

Cum să nu-ți placă publicitatea când vezi că o mână de minți creative abordează produse relativ similare în feluri atât de diferite? Bine, nu e chiar genul de produs pentru care să faci (ușor) spoturi remarcabile și memorabile, dar e un moment al anului propice pentru promovarea categoriei și probabil că nu e deloc întâmplător faptul că zilele astea (în plin sezon de curățenie de Paște/primăvară) rulează la TV reclame pentru 3 mărci diferite. Iar mie-mi place grozav că s-au poziționat atât de diferențiat.

Primul care-mi vine în minte este spotul pentru Policolor CasaBella, un spot făcut binișor și sunt sigură că are tot ce-i trebuie ca să ajungă la core-targetul lui. La urma urmei e ”călduț”, e de familie, are și culoare, are și umor, ba are și un copil destul de simpatic. Împreună probabil că toate se îmbină într-o rețetă de succes care va atrage destui părinți și bunici gospodari:

Apoi, rulează destul de frecvent și reclama pentru Deutek Danke, o reclamă pentru vopsea de exterior, numai bună pentru meșterul casei care e, desigur, un profesionist și i se activează și rigoarea de neamț odată ce începe să folosească produsul:

Dar să nu uităm nici de spotul Savana cu meseriașul jucăuș care poziționează produsul ca fiind economicos (trăsătură foarte dezirabilă pe piața din România) și care pare să se adreseze celor care nu iau problemele în propriile mâini, ci apelează la oameni specializați:

Advertisements

4 thoughts on “Reclame pentru varuri și vopsele – Policolor Casa Bella, Danke și Savana

  1. Chiar e un lucru mare ca fiecare brand sa se concentreze pe punctele ce ii difera pe piata.
    Si nu pe un spot tras la indigo, ca fiind cele mai bune vopsele, mai bune decat cele ale competitorilor.
    Cred ca la momentul asta s-a impartit fiecare pe un segment de piata, fiecare cu treaba lui!
    Ai zice ca nici nu sunt in competitie!

    • Bine, e drept că reclamele astea 3 chiar se referă la 3 produse diferite: una e pentru vopsea de exterior, una pentru vopsea albă de interior și una pentru vopsea colorată de interior. Dar până la urmă și asta ține de poziționare și toate 3 au game alternative în concurență.

      • Asa este, ma gandesc ca produsul caruia ii fac reclama, le trage si pe celelate dupa el.
        Daca esti multumit de vopseaua de exterior, te gandesti ca merita icercata si cea de interior, de la aceeasi firma!
        Tine de preferinte si de cat de bine ti se potriveste povestea transpusa/1 🙂

  2. Baietelul este un pic antipatic. Se vede ca e mandru ca a-nvatat textul. Pare genul de copil care se da vedeta printre ceilalti de seama lui. Cu mici exceptii – fetita adorabila de la “salam sasesc” – copii din reclamele romanesti joaca fals, par niste copii mult prea rasfatati, de bani gata, a caror aparitie tradeaza gandul la recompensa de dupa… viitoarele “vedete” care ne vor agasa mai tarziu cu netalentul lor.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s