Reclama Volkswagen Jetta Stai calm

Mă mir că n-am mai văzut până acum la TV o campanie din gama ”Keep calm and…”. Altfel, în ultima vreme a fost sigur o temă populară, iar în rețelele de socializare au circulat o mulțime de variațiuni. Dar Volkswagen pare să fi avut ideea inspirată de se folosi de acest mesaj foarte cunoscut în campania sa pentru Jetta. E un mesaj puternic, deja prezent în mintea consumatorului și, fiind scurt și la obiect, utilizează extrem de eficient spațiul de emisie. Poate e ușor forțată legătura dintre ”stai calm” și Jetta, dar asta e discutabil. Oricum, ideea e bună și eficientă:

PS: Nu știu cât de mulți dintre voi știți povestea acestui mesaj, dar pentru publicitate e cu atât mai benefic faptul că mesajul a fost perceput dintotdeauna ca unul pozitiv. Și, ca să înțelegeți exact la ce mă refer, vă invit să vizionați asta (eu l-am văzut prima dată aici):

Leave a comment