BCR Campania cont curent cu Făt Frumos și Greuceanu

E o campanie interesantă, cu un mesaj bun și din partea mea are un bonus generos și pentru faptul că face apel la personaje autentice din folclorul românesc. Ca de obicei BCR comunică bine și destul de agresiv considerând și numai numărul mare de bannere pe care le-am întâlnit online (și apropo de prezența online, cred că-și fructifică superb spațiul ocupat prin faptul că în unele locuri unde am întâlnit reclama spotul începea să se deruleze la hover, fără să apăs explicit vreun buton de Play).

Spoturile în sine sunt și ele bunicele pentru că e ușor de rezonat cu situațiile respective – bucățele extrem de neplăcute din cotidian. Apoi mesajul mi se pare foarte puternic și, nu știu dacă intenția a fost să atingă și oarece corzi sensibile, dar aș zice că mulți dintre cei ”prinși în rotița hamsterului” (rutine călduțe, dar care nu aduc fericirea) ar putea să tresară la ideea de a putea schimba finalul poveștii.


Leave a comment