Reclama Coldrex cu jucătorul de șah

Nu știu dacă mai rulează spotul la TV, dar geamurile farmaciilor încă păstrează afișul corespunzător campaniei. Și la drept vorbind nu e o reclamă rea. Jocul de șah e un exemplu extrem de efort cognitiv menit să ilustreze foarte clar ideea, dar cu toții putem să ne gândim la ultima răceală și la cât de greu ne-a fost să ne concentrăm chiar și asupra celor mai simple sarcini. E un fel de ”nu ești tu când ți-e foame” al lui Snickers, doar că mult mai rău.

PS: Am observat la multe reclame pentru medicamente că se laudă cu doza maxim admisă (fără rețetă) de nu știu ce substanță activă. Eu nu cred că-i de bine. Mi se pare că spune multe despre atitudinea noastră față de sănătate. Părem să fim adepții auto-medicației, luăm multe pastile, le luăm prost, iar la nevoie nu-și mai fac efectul și căutăm din ce în ce mai mult. Știu că observația asta are doar o vagă legătură cu subiectul site-ului, știu și că în industria farmaceutică aspectele etice sunt mai altfel decât în alte nișe, dar mi s-a părut ceva important de menționat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s