Reclama Toortitzi – Elefantul Manole

Spre marea mea durere, s-a dus de tot vara, așa că sigur nu mai sunt la mare decât vreo câțiva rătăciți care să vadă reclamele alea multe cu Toortitzi care împânzesc litoralul de vreo 2 ani (v-am mai spus despre asta aici și aici). Asta e, ne întoarcem toți la realitate, fiecare-n treburile noastre, inclusiv omuleții care fac Toortitzi. O țin pe a lor cu elefantul (pe care aflu acum că-l cheamă Manole) și-au scos un spot simpatic de tot:

Ce-mi place mie cel mai mult e că, dacă nu m-aș fi uitat atent la cum i se mișcă buzele naratorului în timp ce spune povestea, aș fi putut fi convinsă că nu e producție autohtonă (de exemplu, îmi amintește mult de reclama cu Twix-ul stâng și Twix-ul drept, iar aceea nu era neaoșă). Arată foarte bine, are o poveste închegată, are umor și, în general, tot ce-i trebuie ca să fie o reclamă bună 🙂

4 thoughts on “Reclama Toortitzi – Elefantul Manole

  1. Am vazut de atatea ori avionul cu reclama la chestiile astea, ca nici macar nu am avut curiozitatea sa ii gust. Nu reactionez bine la reclame agasante. Asta e.

  2. Cand n-ai ce arata sau spune despre produse…..inventezi un caracter si o poveste. Stupid.. nu cred ca e prea eficienta reclama asta sau in orice caz, inteligenta.

Leave a Reply

