Reclama Faringosept

Recunosc, copilul din mine iubea reclama cu girafa și probabil că întotdeauna am să am o afinitate aparte pentru ea (deși, culmea, bate spre genul ăla de umor destul de evident pe care nu-l gust în mod deosebit, dar uite că alții n-au reușit să se gândească la gâtul lung, proporțional mai suferind, și-au tot bătut monedă pe roți zimțate-n gat sau sârme ghimpate care te chinuie gutural):

Însă spotul ăsta pentru Faringosept e mult peste ce oferă în general lumea pharma. Chiar are profunzime și stârnește emoție prin trimiterea la istorie și la ideea că ”dă voce românilor”. Iar dacă e să fii de mai bine de 40 de ani pe piață, clar, ar fi în detrimentul tău să nu spui și asta:

De asemenea, apreciez și că au încercat să diversifice aromele. Mie, sincer, îmi sună ciudat, pentru că mi-a plăcut întotdeauna gustul original, dar e drept că nici n-am testat încă noutățile, așa că nu mă pronunț.

Leave a comment