Reclama Volkswagen – Primul tău Golf

Recunosc că sufăr de astenie de primăvară zilele astea și e posibil să-mi meargă mintea la randament scăzut, dar eu nu prea văd legătura între mesaj și vizual în spotul ăsta. Se presupune că ești atât de bucuros încât dansezi de entuziasmat ce ești? Sau ești atât de încântat de-o să sari până la Lună? Ai să plutești de fericire? E vreo subtilitate cu teoria conspirației și se vrea un fel de ”n-o să-ți vină să crezi că e o ofertă adevărată!”? Habar n-am. Dar să se noteze că am încercat să găsesc explicații plauzibile…

Mă rog, poate-mi scapă mie ceva sau poate nici nu contează prea mult ce se întâmplă pe lângă mesaj (deși dezamăgirea mea e dublă, căci sunt fan Golf și oricum aveam pretenții de la o reclamă pentru Volkswagen).

Leave a Reply

