Reclama Alex – Detergent pentru parchet – Iubește lemnul

M-au ferit forțele Universului de contact direct la TV cu mostra asta sublimă de publicitate tâmpită, dar n-am motive să nu cred că ar exista. Prea multe n-am de zis, așa că vă urez direct vizionare plăcută!

Bine, hai să fiu un publicitar riguros, să fac un pic de teasing și să vă fac să vă doriți să vă uitați la spot:

Capodopera are în centru o pisi blondă, întinsă pe jos și mângâind satisfăcută parchetul. Te privește sfredelitor în ochi și te întreabă provocator dacă ”tu doar îți cureți parchetul”.

Hai, mai zi păpușe, tu ce-i mai faci?

Acum, sincer, pe cine a convins reclama asta să cumpere produsul? Sau măcar pe cine credeți că-și propunea să convingă, pentru că le suspectez pe gospodinele de un anumit fel (cele pe care le suspectez eu că ar putea fi în core-target pentru un detergent de parchet care se cheamă Alex) că n-ar răspunde chiar la genul ăsta de mesaj. Eu, mulțumesc, dar rămân cu Mr. Proper. E posibil să am un fetiș pentru chelioși animați care vin instant când îi chem prin fluierături…

Leave a comment