Reclama BCR – Cocoșul

Campania ”Schimbă povestea” continuă cu aventurile cocoșului și fermecatul său card ”Bun de plată”. Totuși, spotul principal nu mi se pare nici pe departe cel mai reușit dintre ”basme”:

Și prefer oricând una dintre cele 3 mini-reclame de 10 secunde (chiar am zâmbit când am văzut tricoul Cocoș Anel :D):

PS: Deși s-a întâmplat să nu scriu despre el până acum, cel mai simpatic din campanie mi se pare spotul ăsta cu Ochilă:

PPS: Nu pot să nu remarc că, indiferent cât de mult ar investi în promovare și oricât de mult s-ar strădui să comunice prietenos, comentariile de la mai toate reclamele bancare tind să fie profund negative, ba chiar destul de agresive. Așa că mie mi s-ar părea o idee bună ca fiecare bancă să-și invite la discuții nemulțumiții. S-ar putea să aibă mai mult de câștigat (și cu investiții zero) dacă ar apela (și) la genul ăsta de feed-back, sincer și deschis. Pe de o parte vor afla informații pe care un chestionar standardizat nu le scoate la lumină și, pe de altă parte, s-ar putea să îi câștige pe omuleții ăștia pentru simplul fapt că le-au transmis că îi ascultă.

One thought on “Reclama BCR – Cocoșul

  1. Pingback: Reclama BCR – Capra cu trei iezi | Publicitate românească

Leave a comment