Reclama Beck’s

În perioada asta rulează un spot bunicel pentru Beck’s, cu o melodie drăguță (iar statisticile din căutări îmi spun că nu e doar părerea mea) și pare să fi apărut grație unei ocazii notabile – aniversarea a mai bine de 100 de ani de existență. Parcă 140? Dar uite că nu sunt sigură că aș fi reținut bine și, din păcate, la acest moment reclama chiar nu e pe nicăieri ca să mă pot corecta (dacă e cazul) sau ca să vă mai scriu și alte detalii… Ba, mai mult, nici pe site nu scrie nimic despre aniversare (deocamdată e la înaintare campania cu studenții și seiful), pagina de Facebook se ocupă și ea cu altceva etc.

Așa că iar ajung să mă minunez că-n epoca Internetului unii n-au grijă de site-urile lor și, culmea, tura asta mi se pare că foarte merita, pentru că e mare lucru să te poți lăuda cu un produs atât de longeviv și e mult loc să bați monedă pe asta… Deci fail!

[UPDATE] Am reușit să găsesc și spotul:

4 thoughts on “Reclama Beck’s

Leave a comment