Reclama Wash&Go cu levănțică și Radu Vâlcan

Sincer, habar n-am ce face (profesional) flăcăul ăsta. Numele i l-am mai auzit și chipul cred că i-l tot văd de ceva vreme în reclamele la Wash&Go, dar nu mi-e foarte clar de ce e cunoscut în România. Îmi vine să spun actor, poate îl asociez discret cu postul Acasă (?), dar nu-mi spune nimic bine conturat. O fi stilist? Asta ar avea cât de cât logică, dar de ce nu s-ar fi aranjat povestea în salonul lui? Nah, nu cred că e stilist.

În schimb, singura certitudine pe care o am este că reclama asta e înfiorătoare și singura mea senzație după vizionare e – FAD! Aici iar nu mi-e clar dacă Radu Vâlcan e cel fad și trage spotul în jos sau e invers, pentru că nu prea îi pot compara prestația asta cu alta. Dar oricum mizez mai mult pe ridicolul spotului… Parcă-parcă bate și dudele alea monumentale cu bărbații/femeile care umblă după ei cu câte un litru, doi de balsam de rufe în geantă pe la evenimente și petreceri.

Altfel, da, clar e super-credibil că o să apară un neicușor de după un raft de levănțici ca să-mi propună un șampon. N-am să-l trimit la plimbare hotărât și răspicat, pentru că mă ia la întrebări cu „de ce-ți place levănțica?”. Nu, nu. Am să zâmbesc, am să răspund și-am să și testez produsul. Culmea, o să-mi placă!

FAKE! OK, înțeleg, mai folosesc și alții tehnicile astea dubioase (deși mă-ntreb de ani de zile pe ce public funcționează), dar reclama e (măcar ușor) tâmpițică. Iar asta v-o spune cineva care chiar a folosit cu drag și spor șampon Wash&Go. Ani de zile.

O fi greu să faci spoturi pentru șampoane, nu zic nu, dar alții le fac mai glam. Tot cu clișee, dar au strălucire și eleganță.

PS: Deși mă tot întreb ce core-target vizează, suspectez că ar fi, totuși, genul care s-ar putea să nu știe să pronunțe bine numele produsului. Sincer, conceptul de wash & go mi s-a părut întotdeauna bun, dar dacă țintesc spre un segment aparte, tare mi-e că numele îi încurcă.

3 thoughts on “Reclama Wash&Go cu levănțică și Radu Vâlcan

  1. Hai că dacă ar fi și puțin dominant… ar fi un keeper, right?
    Să vezi reclama în rusă, pe publika.md :)))
    Reclama are aerul ăla complet artificial pe care insistă brandurile nemțești. Nu știu de unde vine șamponul ăsta, dar nu m-ar mira deloc să fie din De. Aș putea compara reclama cu una la detergent în care aia de la Tezaur Folcloric vorbește cu un copil care se referă la un telefon; până și sunetul e cu puin delay, că nu părea destul de artificial probabil… Dar oricum ar fi, tot nu sunt la fel de jalnice precum cele 100% românești în cuget și-n simțiri de la Vodafone…

    • Wrong :))

      Altfel, zău, poate să fie și brand somalez. Indiferent de origini, când promovezi un produs undeva trebuie să-ți adaptezi tonul și stilul pentru piața respectivă. Și, hai, fie, poate e mai greu să faci asta când doar dublezi un spot care rulează în mai multe țări. Dar ăsta e producție românească🙂

      • Păi și aia la detergent cu prezentatoarea de la emisiunea de muzică populară e românească. Și-i fac ei un decalaj, nu pricep de ce.

Leave a Reply

