Reclama Strongbow – Al doilea

Admit că am încercat una dintre cele trei varietăți de Strongbow după ce v-am scris ultima dată și, chiar dacă nu m-a dat pe spate, tot îmi place mult cum comunică brandul. V-am spus deja că mi-a plăcut cum s-au lansat și nici primul spot n-a fost rău deloc. Însă ce rulează acum la TV e chiar mai bun, chit că are o doză uriașă de infatuare, dar e infatuare intenționată, asumată și (presupun) fondată. Oricum, îmi place mult aroganța asta fină și nu prea, pentru că e perfect adevărat că (aproape) nimeni nu se uită la cel de pe locul al doilea🙂

Leave a Reply

