Reclama Zizin – Dă cu pace și în vacanță

Îmi mențin părerea că e ciudățel tare sloganul ăsta al lor cu „dă cu pace”, dar pare să le meargă bine. Iar dacă față de spotul anterior cu „familia echilibrată” am mai avut niște rezerve, cel nou mi se pare bun, bun, bun, pentru că au păstrat esența tare, dar au pus în scenă o poveste mai simpatică:

Chiar am râs la prima vizionare și mi-a mai furat zâmbete și la următoarele expuneri. E clar, e ușor de înțeles, pentru că e o situație cu care sigur se vor identifica destui (și destule) și are umor din plin pentru toate categoriile – și mai brut, și mai fin (mie-mi place mult partea aia cu „sezonul migrațiilor”; e super de simplă și potrivită mențiunea).

Leave a Reply

