Reclame Orange – Fundația Orange și oferta Business

Nu știu alții cum sunt, dar eu recunosc o reclamă Orange din primele cadre. Exceptându-i pe Millidge și Doig (pe care tot n-ai cum să-i confuzi), și-au construit un stil de comunicare foarte calm, cald și prietenos. Coloanele sonore întotdeauna sunt foarte bune (și adesea liniștitoare), vizual mi se pare că arată impecabil spoturile lor, pun emoție din plin și chiar reușesc să spună câte o poveste condensată în fiecare clip. Iar la final mi se pare că într-adevăr poți rămâne cu senzația că sunt foarte centrați pe client.

Toate acestea se regăsesc, desigur, și în spotul dedicat Fundației Orange. De fapt, sunt ceva mai accentuate ca de obicei și e firesc să fie așa având în vedere misiunea fundației:

Și da, reclama pentru serviciile business e de asemenea foarte reușită, iar asta nu mă surprinde, pentru că am senzația că Orange se poziționează din ce în ce mai mult spre acest sector:

Leave a Reply

