Spot campanie – Oprește barbaria, Salvează ciocârlia!

Mie mi se pare foarte dur spotul, dar s-ar putea să fie singura cale eficientă de a atrage atenția asupra fenomenelor distructive. Și, sinceră să fiu, pentru mine chiar e o noutate povestea asta cu ciocârliile și mă bucur că cineva chiar a făcut ceva pentru a face cunoscută problema.

Totuși, am o ușoară rezervă referitoare la asocierea dintre copiii-spectatori și scena unei crime. Sau, mă rog, crima în sine. Iar asta nu pentru că aș fi eu sensibilă în mod special, dar tare mi-e că se vor găsi câțiva care să facă petiții la CNA împotriva spotului. N-am dubii că online se va tot propaga fără probleme, dar TV-ul încă e (la noi) principala sursă de informație și e important să apară și acolo.

La fel, nici nu sunt foarte, foarte sigură că alegerea genului de cântec ”care dispare” e optimă pentru marea majoritate a publicului. Mi-e foarte clar de ce a fost ales, pentru că așa se întrupează de fapt metafora ”vocii de ciocârlie”, dar omul de rând nu știu cât gustă genul muzical în discuție…

Însă vreau să cred că mesajul acesta nu va fi lansat în van, așa că vă invit și pe voi să dați mai departe clipul. Habar n-avem cât de mult pierdem odată cu ”lucrurile mici” și cât de mult afectează de fapt dispariția lor ecosistemele pe care le lasă în urmă:

PS: WTF?! Pateu din limbă de ciocârlie (și, logic, ai nevoie de o mulțime pentru o singură porție)?! Categoric sunt lucruri pe care n-am să le înțeleg vreodată pe lumea asta…

Leave a Reply

