Reclama Selgros cu Dan Bittman și Manuela Hărăbor

Am impresia că mesajul s-ar putea să se fi materializat ceva mai subtil decât era cazul și desfășurarea acțiunii parcă-mi lasă și senzația unei dinamici ușor trunchiate, pentru că firul nu e foarte logic și închegat. Dar n-aș spune neapărat că cele două spoturi au ieșit rău. De fapt, alegerea lui Dan Bittman mi se pare destul de inspirată, pentru că s-ar putea să atingă un public ceva mai numeros, din diferite categorii de vârstă. Adică mi-e clar că, alegându-l pe el și pe actrița Manuela Hărăbor, Selgros mizează pe un public matur, dar percepția mea asupra lui Bittman e că prinde și la public ceva mai tânăr. Poate oi fi singura ciudată de 20 și ceva de ani căruia nu-i displac melodiile semnate Holograf, dar mie chiar mi se pare că Bittman a reușit să rămână destul de actual. Și nu, slavă Domnului, nu face asta în stilul lui Enache, pentru că cel din urmă pare depășit și ușor libidinos în spoturile Catena (deși, culmea, Enache e chiar cu 4 ani mai tânăr decât Bittman).

Per ansamblu aș spune că au ieșit destul de OK, simpatice, prietenoase și cu note fine de umor (reiau, poate prea fine pentru mase):

Leave a Reply

