Reclama UNIQUA

De ce să fim cârcotași? Spotul e foarte reușit din toate punctele de vedere. E sugestiv vizual și are un mesaj inspirațional foarte puternic. Doar că eu îl simt bizar, pentru că e o reclamă pentru o firmă de asigurări. E ca și cum m-ar încuraja să-mi asum orice temere și să sar de pe pod că mă prind ei. Și dacă nu mă prind, mă rog, dacă am asigurare de viață, o să fie o pierdere mai ușoară pentru beneficiar.

Da, știu, sună cinic. Și esența mesajului lor probabil că e mai degrabă în spectrul: ”asumă-ți riscuri. E mult mai ușor să faci asta când ai undeva în minte o plasă de siguranță”. De fapt, mai spun și explicit pe ici, pe colo că uneori se-ntâmplă să iasă prost, dar important e să-ți depășești limitele, dacă vrei ceva măreț. Ceea ce e perfect adevărat…

Oricum, e o formă de promovare foarte pozitivă și umană pentru categoria lor de servicii. Și-am văzut și prin oraș niște bannere cu mesaje foarte inspirate.

Leave a Reply

