Reclama Pizzeti

Ideea e interesantă și are umor, dar e ceva ușor forțat care strică ansamblul. Poate vorbește protagonistul prea mult, poate nu-i iese chiar cum trebuie accentul, poate n-are chiar alură de ”Naș”? Mă rog, nu știu, asta e percepția mea (care ia în calcul ideea de pamflet), dar am văzut pe undeva și o serie de comentarii foarte entuziaste.

Așadar, chiar și cu rezervele mele, cred că până la urmă se va dovedi o metodă bună de a atrage atenția asupra lansării unui nou produs. Sau mai degrabă a unei game noi, pentru că par să fie un fel de Bake Rolls cu topping:

PS: Cred că există posibilitatea să și sesizeze unii CNA-ul pentru un substrat oarecum violent (mie mi s-ar părea stupid, dar nu e exclus după povestea cu Oskar și pisica).

4 thoughts on “Reclama Pizzeti

  1. Deci, din toate reclamele pentru acest produs, sa intelegem ca in ” spatele ” fabricii stau niste MAFIOTI? Daca nu mananci chestia asta, esti bagat in ciment, ti se taie mana, etc? Urmatoarea reclama pentru pizetti ( scris INTENTIONAT cu litere mici ) o sa fie cu scenele linsarii unei familii care nu a vrut sa manance asa ceva? GRETOS si TAMPIT in acelasi timp!

  2. Deci ce ati facut voi ?,,, ati luat de pe YOUTUBE , ce ati gasit si ati bagat aici , iar acum asteptati sa va laude lumea ca sunteti destepti ,,,,, daca erati asa cum vreti sa credeti , puteam si eu sa iau de la voi toate reclamele astea cu PIZZETI ,,, intregi nu trunchiate si erau titrate in limba romana ,,,, Le prezentam prietenilor mei ,, care gustau poanta din ele si ne distram pe tema asta ,,,,, le-am cautat peste tot si nu le-am gasit ,,,,, asa ca ,,,, asta e .

    • Alex, zău, mi-e greu să citesc omenește comentariul tău din cauza punctuației înfiorătoare. Plus că, inclusiv dacă trec peste formă, n-am prea înțeles problema de fond… Ești liber să iei și tu de pe YouTube și să faci blog despre ce vrei tu – fix pentru distribuire există embed-ul🙂

Leave a Reply

