Reclama Dedeman cu Simona Halep

[UPDATE] Victorie, astăzi a apărut online și reclama!

E clar că n-aveam cum să scriu astăzi despre altceva. Am trăit teribil de intens finala de aseară și mi-a mâncat nervii cu atât mai mult faptul că am văzut partida printr-un streaming în hopuri. Dar oricât m-a consumat intensitatea, am înmugurit de o mie de ori mai mult când am văzut-o câștigătoare. Și mi se pare extraordinară capacitatea ei de a-și gestiona emoțiile. Simona Halep are un psihic senzațional și a câștigat mai ales pentru că a crezut în ea și în victorie și-a tras din greu până la ultimul punct, deși începutul meciului prezicea clar victoria adversarei.

În schimb, Dedeman n-are niciun merit că scriu astăzi despre campania lor. Nimic de zis, mi s-a părut bun și simpatic conceptul și clar au de câștigat din acest parteneriat. Ba, mai mult, apreciez că au ales o poveste ceva mai creativă și nu vreo banalitate gen ”Simona Halep reocmandă greblele de la Dedeman”🙂

Ceea ce nu apreciez e că nu găsesc nicăieri spotul, nu văd nimic despre asta pe pagina lor de Facebook (apropo, era un moment optim să o felicite și ei pe partenera lor, nu?). La momentul la care vă sciriu asta, ultima postare de pe pagina Dedeman e de sâmbătă, 21 martie, ceva cu abonare la newsletter și câștigat saltele. Contul lor de YouTube e trist și părăsit, cu un singur video și ăla vechi de 5 ani. Pe site-ul propriu, dacă e să mă uit azi, 23 martie, la categoria Dedeman în mass media am să observ că nu s-a actualizat nimic din august 2014.

Dar, e drept, au o secțiune specială pentru Dedeman în sport și vorbesc acolo inclusiv despre parteneriatul cu Simona Halep. Doar că nu vorbesc până la capăt, căci link-ul cu “[Citește mai mult]“, cel care ar trebui să te ducă la întreaga poveste arată astăzi fix așa:

dedeman simona halep citeste mai multSpotul radio nici nu mă obosesc să-l caut, pentru că asemenea apariții oricum sunt teribil de exotice și, dacă nici spotul TV nu e…

Așa că nu pot să vă las decât cu o poză amețită pe care am făcut-o mai mult din greșeală la un panou stradal:

20150323_103213Și mi se pare stupid că ar rata un asemenea val de care să profite… Ai o campanie bunicică, ai un impuls circumstanțial fenomenal să-ți propagi mesajul, dar mesajul tău nu e de găsit nicăieri online ca să fie ușor de dat mai departe. Fail!

Însă vreau să închei în aceeași notă mândră cu care am început, așa că vă poftesc la o porție de reclamă pentru adidas cu Simona Halep. Și ce-mi place cel mai mult e că sintetizează perfect atitudinea care i-a adus victoria aseară:

Bravo, Simona!

Leave a Reply

