Reclama PayPoint – Recomandat de milioane

Multă vreme mi-am plătit factura Enel la Poștă și nu știu voi cum resimțiți așa ceva, dar pentru mine statul la coadă e printre cele mai chinuitoare experiențe posibile. Așa că am fost în culmea fericirii când am descoperit că pot plăti nenorocirea aia de factură și la un PayPoint, punct care e chiar mai aproape de mine decât Oficiul Poștal. Mă rog, nu e vina lor că Nuțișoara de la casieria cu pricina e foarte înceată la minte (odată i-a luat fix 7 minute să proceseze, să calculeze, să verifice și să răs-verifice cu calculatorul de ce i-am dat 152,30 RON când valoarea pe care o achitam era 122,30 RON – da, așa-mi trebuie dacă m-am gândit s-o ajut cu restul și de atunci am grijă ori să vin cu bani ficși, ori plătesc mai mult, sumă rotundă). Practic, până rezolvă ea cu plata, la Poștă se rezolvă cam 3 oameni, dar la PayPoint-ul ăsta nu e niciodată coadă, iar la Poștă e mereu o mare de cetățeni, așa că tot rezolv mai repede.

Oricum, ce vream să spun era că mă folosesc de serviciul lor, mi se pare util, rapid și accesibil, îmi place că sunt foarte multe puncte răsfirate prin țară, dar poate fi o problemă lipsa de control asupra personalului cu care interacționează efectiv plătitorul. PayPoint-urile o să le găsiți mai ales în fel de fel de magazinașe de cartier (parcă la un moment dat erau și într-o rețea de benzinării?), dar casierii nu sunt angajați PayPoint și nu-i suspectez pe prea mulți că au cine știe ce abilități de customer care. Iar asta înseamnă că, fără vina companiei, s-ar putea să ai o experiență neplăcută cu serviciul, deși nu e nimic în neregulă cu el.

În plus, ne educăm din ce în ce mai mult în spiritul plăților online și inclusiv nostalgicii cozilor comuniste par să se mai convertească la plăți comode, așa că PayPoint (în forma sa actuală) probabil va dispărea la un moment dat. Dar până atunci s-ar părea că au decis să-și facă reclamă și o fac într-un mod destul de prietenos:

Totuși, e ceva ce mă sâcâie la spoturile astea. Nu pot să nu trec peste faptul că insistă să-mi spună că ”nu numerele sunt importante”, dar încep fix cu cifrele și, de fapt, întreg mesajul e construit în jurul lor, inclusiv sloganul – ”recomandat de milioane”.

2 thoughts on “Reclama PayPoint – Recomandat de milioane

  1. Salut! Felicitari pentru articole. Si eu platesc cam toate facturile la PayPoint si sunt destul de happy cu ei. Legat de spot, chiar am vazut recent unul dintre ele (nu mai retin exact care, parca cel cu luna); cred ca argumentul lor se invarte in jurul cifrelor (habar nu aveam ca sunt asa mari) tocmai pentru a sublinia cat de folosit si sigur e serviciul lor; in sensul ca, in spatele fiecarei facturi, sta un om si la fiecare plata a unei facturi e satisfacuta nevoia unui om. Deci cumva pleaca de la cifre, dar ajung de fapt la ceea ce acele cifre inseamna, respectiv oameni happy.

    • Ionuț, mulțumesc. Cât despre cife, problema nu e că nu mi s-ar părea bună abordarea sau că n-aș vedea motive bune pentru care s-o fi folosit. Pur și simplu mi se pare bizar ca, dacă tot au folosit-o, să-mi spună că totuși ele nu-s atât de importante🙂

Leave a Reply

