Reclama Neumarkt – Cum se pronunță corect

Trebuie să recunosc că asta e prima reclamă pentru berea Neumarkt care-mi place. Și nu, nu pentru că ar fi vreo capodoperă, că doar țintește același core-target care răspunde la mesaje simple și umor de un anumit calibru. Dar îmi place că-mi arată ceva ce, din păcate, pare să-i preocupe prea puțin pe mulți – feed-back-ul din piață. Îmi place că au fost suficient de deschiși încât să priceapă că profilul consumatorului lor pare să aibă o problemă cu numele și apreciez că au recunoscut asta, ba chiar au abordat problema cu umor. Mă rog, genul lor de umor, dar e bine și așa:

Deși în general aș spune că e riscant să faci publică o asemenea problemă, calea sănătoasă e s-o recunoști și să încerci să-ți educi consumatorul. Sau, mă rog, în cazul acesta particular chiar s-ar putea să meargă cu a-i spune o dată, iar apoi, după ce vezi că n-ai cu cine vorbi, îl iei pe om așa cum e și vă continuați drumul împreună. De fapt, psihologic vorbind, asta-i singura cale de a rezolva o problemă – fie găsești o soluție, fie o accepți 🙂

Leave a Reply

