Reclama Antrefrig – Porcușorul și-a pierdut vocea

Dacă ar fi să mă iau după rezultatele campaniei Orange, aș zice că ar trebui să aibă un succes fabulos campania asta. Totuși, am oarece rezerve. Să nu mă înțelegeți greșit, n-am niciun dubiu că nu se vor găsi destui amatori (la ora la care vă scriu asta par să fie 159 de înregistrări și cred că abia a apărut spotul la TV), dar clar nu joacă în aceeași ligă. Și ar mai fi ceva – miza în sine. La Orange primeai garantat ceva util imediat ce intrai în horă, mai primeai încă ceva dacă te și aprobau, iar la final puteai să apari și la TV, dacă ăsta era marele tău vis. Aici, dacă am înțeles eu bine, n-ai niciun fel de beneficiu intermediar garantat, ci doar ”riști” să-ți apară glăsciorul în următoarea reclamă:

Habar n-am dacă s-au luat după cei de la Orange, dar dacă s-au inspirat de acolo, n-au ”copiat” tema până la capăt. În rest, sigur, porcușorul e simpatic oricum, mare efort n-ai de depus (poate o fi chiar fun și ușor terapeutic să urli ”FICAT! FICAT!”) și, de regulă, cam orice campanie care presupune interacțiune vine cu oarece rezultate. Dar estimarea mea e că magnitudinea rezultatelor va fi departe de ce au reușit Millidge și Doig.

[UPDATE] Între timp au început să apară la TV și ficații ăștia urlători și, nu știu voi, dar eu deja sunt supra-saturată de idee, pentru că rulează des spotul. OK, are sens să ruleze des ca să-i mulțumească pe cât mai mulți dintre cei care s-au înregistrat, dar eu, telespectatorul, încep să am deja o experiență neplăcută:

One thought on “Reclama Antrefrig – Porcușorul și-a pierdut vocea

  1. Pingback: Reclama BestJobs – Joburi JOBURI JOBURI pe pâine | Publicitate românească

Leave a Reply

