Reclama LaDorna

Nu știu dacă încă mai rulează la TV, dar cert e că l-am văzut în perioada Sărbătorilor și tăia frumos și eficient bucla de reclame cu Moș Crăciuni și zăpadă, strategie bună, la fel ca a celor cu Mototol. De fapt, prima dată când am văzut spotul am crezut că e tot la șervețele, pentru că am prins fix cadrul cu iepurașii.

Ciudat e că nu doar iepurașii și verdele ăla crud îmi lasă o senzație acută de familiar – cumva, parcă tot spotul e sincretic, cu elemente care s-au remarcat în alte campanii, iar la final, deși nu e o reclamă proastă, parcă nu-i nimic al ei și nu-mi lasă senzația că ar fi specială în vreun fel. De exemplu, văcuțele, deși nu sunt mov, ci albe, și-n ciuda faptului că (logic și procesual) vacile ar trebui să fie legate mult mai firesc de lapte și nu de ciocolată, prima și puternica mea asociere e cu Milka, nu cu LaDorna.

A, și mai e și povestea asta cu ținutul, care mă duce cu gândul la campaniile Napolact, deși ăștia măcar nu mă mint că ținutul ăla (destul de alpin la vedere) ar fi românesc. Și aproape că nu vreau să mă gândesc că numele lor în sine mă duce întâi de toate cu gândul la alt produs – la Dorna, deci la apă și nu lapte…

Leave a Reply

