Reclama Pensiopedia cu Delia Matache – Bucuria de a te angaja la 80 de ani

OK, nu e nici pe departe în aceeași ligă cu reclama celor de la Purcari, dar și spotul ăsta a reușit să-mi capteze atenția pe YouTube și i-am acordat toate cele 50 de secunde pe care mi le solicită, fără vreun impuls de a apăsa pe butonul de ”Skip Ad”. De fapt, în primele 33 de secunde chiar m-a amuzat binișor și prima parte e foarte, foarte bine făcută. Se cam strică treaba odată ce apare Delia Matache în peisaj, pentru că nu prea îi iese jocul actoricesc. Sau, nu știu, ceva e off tare la partea în care vorbește ea. Și nu, nu cred că-s doar buzele la care pare să-și fi făcut ceva dubios, deși e o femeie foarte frumoasă…

Chiar e păcat că finalul dezamăgește, mai ales pentru că acolo e esența mesajului, și nu pot decât să sper că poate e doar impresia mea sau, în fine, că mesajul se transmite, totuși, eficient.

Oricum, din nou mă văd nevoită să-mi exprim deschis aprecierea față de lecțiile de educație financiară la care se înhamă cei de la ING (întâmplător sau nu, fix prima postare de aici a fost tot despre un demers sănătos de-al lor). Și-mi place tare mult că reușesc să spună ce au de spus în forme foarte prietenoase (inclusiv vizual) și ușor de înțeles.

Leave a Reply

