Reclama Zizin – Dă cu pace în familie

Poziționarea asta cu ”dă cu pace” nu e chiar recentă, dar recunosc că n-am prea înțeles-o niciodată. Parcă depinde prea mult de cum o pui în context și ai de bătătorit mult o cale până să rămână un ceva cu sens de sine stătător și să se rupă de context (cum a fost, de exemplu, povestea cu marmota care învelea ciocolata în staniol). Dar hai să zicem că n-o fi tocmai ușor să poziționezi o apă minerală, mai ales că n-au cum să fie toate reginele categoriei și, dacă ești nou pe piață, n-ai cum să te legi deloc nici de tradiție…

Așa că luăm de bun sloganul ăsta cu pacea și trecem la spot:

Sincer, mie mi se pare bunicel, iar asta chiar și prin simplul fapt că dezbat mental după fiecare vizionare dacă ce-am văzut e foarte tare sau o mostră zdravănă de stupid. Adică-ți cam rămâne-n minte și, am mai stabilit asta, caracterul memorabil e unul dintre obiectivele principale al oricărui demers publicitar reușit. Apoi, fac ce fac cu umor și sigur nu le-a dăunat nici că spotul a rulat în neștire la TV în perioada asta (cred că e al doilea cel mai difuzat după dudele alea de la Catena sau, mă rog, asta e impresia mea). De fapt, suspectez că afinitatea mea pentru el se datorează tocmai expunerii și parcă-mi amintesc că n-a fost tocmai dragoste la prima vedere între noi🙂

One thought on “Reclama Zizin – Dă cu pace în familie

  1. Pingback: Reclama Zizin – Dă cu pace și în vacanță | Publicitate românească

Leave a Reply

