Reclama PROFI – Descătușarea

După ce-am tot scris despre spoturi bune, azi se-ntâmplă să mă opresc la unul ușor jenant. De fapt, am tot evitat să scriu despre el, dar n-am găsit online niciunul dintre celelalte despre care intenționam să scriu…

Revenind la reclamă, sincer, n-am niciun dubiu că mesajul s-ar putea să se plieze bine pe nevoile clienților și să-i atingă la fix. Poate că prototipul clientului PROFI o fi omul cu venituri mici și studii proporționale, dar chiar era musai să aleagă o formă atât de naivă? Zău că puteau transmite aceeași idee și în alte imagini decât:

Mă rog, dacă e să apreciez ceva, e consecvența. Păstrează linia ultimelor campanii, deși a fost (din punctul meu de vedere) o linie stupidă de la bun început…

PS: Dragoș Moștenescu, de ce?!

One thought on “Reclama PROFI – Descătușarea

  1. Pingback: Reclama Profi – Norocul te Paște la Profi | Publicitate românească

Leave a Reply

