Reclama Mototol – Iepurașii

Spre deosebire de oamenii normali la cap care înșfacă telecomanda imediat ce încep pauzele publicitare, eu deschid uneori televizorul doar ca să mai văd niște reclame. Și-n vreme ce mă uitam eu blând spre ecran și tot bifam reclame de Crăciun despre care scrisesem deja, la un moment dat mă lovește vizual un spot cu mult verde primăvăratec. Ha, mi-am zis, oamenii ăștia au încurcat borcanele și bagă acum campania de Paște! Dar nu era nicio confuzie. Era doar spotul pentru noua gamă de ”hârtie de uz casnic după care nu-ți pare rău” a celor de la Rom Paper:

Sincer, m-a amuzat teribil spotul și cred că are doza optimă de ridicol încât să fie funny și nu stupid, deci aș spune că cei de la Propaganda au făcut o treabă foarte bună. La fel, îmi place cum au ales să se poziționeze, iar faptul că se promovează acum cu un spot care contrastează puternic cu mai toate reclamele care rulează în perioada aceasta sunt sigură că-i va ajuta să aibă un start bun.

2 thoughts on “Reclama Mototol – Iepurașii

  1. Pingback: Reclama LaDorna | Publicitate românească

  2. Pingback: Reclama Mototol cu pisici | Publicitate românească

Leave a Reply

