Campania SOS Satele Copiilor – Mama – Cel mai important cuvânt

Am fost astăzi la cinematograf și abia așteptam să mă hlizesc cu pinguinii. Dar uite că-n alea douăzeci de minute (da, 20!) de reclame care preced filmul în sine au apărut pe undeva prin sală luptătorii ninja invizibili care taie ceapă și m-au sensibilizat fix la spotul ăsta:

Dar serios vorbind, chiar au făcut o treabă foarte, foarte bună cei de la DDB România cu această campanie și sper să se adune donații de să nu mai știe ce să facă oamenii de la SOS Satele Copiilor cu atâția bani! Altceva n-am ce spune. O reclamă bună din categoria asta o simți și-o trăiești, n-o povestești și n-o analizezi.

PS: Habar n-am cum funcționează lucrurile astea, dar mie mi-a sărit în ochi (și nu în cele mai magenta nuanțe) faptul că Telekom nu apare alături de Orange și Vodafone în povestea asta…

Leave a Reply

