Reclama Bitdefender – Inteligență din România

De regulă îmi place mult cum comunică Bitdefender. Au tot avut campanii online simpatice, au făcut o chestie faină la Webstock cu #safie, apoi, povestea asta cu Safe Blogging a fost chiar mișto, sunt foarte implicați în fel de fel de evenimente, știu sigur că sponsorizează cu spor conferințe de securitate informatică etc. Acum cred că e prima dată când se promovează la TV (sau, în fine, eu nu-mi amintesc să mai fi văzut vreodată un alt spot de-al lor) și nu e rea nici reclama asta, deși parcă e ușor cam fadă:

Însă îmi place cum se poziționează și mă gâdilă bine la fibra naționalistă. Totuși, tocmai pentru că merg în direcția asta și-i știu că-s creativi, încă mă tot frământă de ce au ales un mesaj atât de sec pentru 1 Decembrie, fix de Ziua Națională, deci fix în ziua când ar trebui să celebrăm mai cu drag ca niciodată ”inteligența din România”. Adică, sincer, din toată seria de aici, chiar e printre cele mai superficiale postări și, pentru mine, cea mai mare dezamăgire… Ba, mi se pare cu atât mai greu de explicat scăparea cu cât pagina lor de Facebook pare, în general, destul de bine gestionată și, zău, a fost o scăpare într-un moment destul de nefericit.

Leave a Reply

