Reclama BRD cu struțul – Credit de nevoi personale

Am să presupun că s-a vrut o reclamă ceva mai altfel, simpatică și cu oarece umor, dar rezultatul e… Cum s-o spun frumos? Bizar?

Poate-s eu defectă, dar mie mi s-a părut slăbuț tare spotul ăsta. De fapt, îmi pare rău s-o spun, are nuanțe de-a dreptul penibile pe ici, pe colo:

Altfel, încerc să apreciez tentativa, dar parcă-mi vine să spun că pentru genul de produs pe care îl promovează ar fi fost mai potrivită o situație cu care audiența să rezoneze autentic. Probabil au vrut o metaforă foarte deosebită, care să atragă atenția, dar eu am mari dubii că struțul ăsta buclucaș o să aibă cine știe ce priză la public.

One thought on “Reclama BRD cu struțul – Credit de nevoi personale

  1. Pingback: Reclama BRD – Începe | Publicitate românească

Leave a Reply

