Reclama METRO – Devii Moș Crăciun

Spot simpatic, călduț, muzică perfectă, deci chiar bunicel. Sau mie, cel puțin, mi-a indus o stare de bine și m-a făcut să intru în Spiritul Crăciunului cât m-am uitat la început. Dar m-am cam împiedicat în Moșul care pipăie carnea, că, deh, pe asta n-o prea văd ambalată frumos sub brad. Și am ridicat o sprânceană și la cadrul cu fetița și morcovul, deși la final se leagă rezonabil.

OK, înțeleg că la METRO se vând fel de fel de chestii care nu s-ar pune sub brad și sloganul ”vii la METRO, devii Moș Crăciun” trebuie înțeles într-un sens extins, însă eu aș fi păstrat doar cadrele călduțe. Chiar mi se pare că Moșul-Măcelar cam taie din fluxul molcom și dezirabil al reclamei:

Leave a Reply

