Reclama Angelli Cherry

E cineva (major, desigur) care n-a băut în viața asta Angelli?🙂 Nu cred. Revelioanele înseamnă de ani buni pentru mulți șampanie vin spumant Angelli și cam tot de atâta timp are lumea-n casă și-un Cherry, ca să fie ”ceva dulce și pentru fete”. Înțeleg din site-ul lor că sunt în România deja de 20 de ani, deci pot spune că-i știu cam de-o viață. Și da, deși în 1988 n-aveam decât 10 ani, mi-amintesc bine reclama asta și mi se părea și atunci într-un mare fel:

Acum rulează tot un spot foarte senzual, deși parcă-i mai puțin sugestiv (nu știu, o fi CNA-ul mai refractar acum?) și are multe detalii fine și provocatoare care-l fac foarte intens. Atâta doar că e ceva un pic ”off” la protagonistă. E o femeie frumoasă, nimic de zis, și presupun că zâmbetul ușor malefico-seducător-disprețuitor e parte din rol (înțeleg de ce!), dar parcă n-arată bine pe ea:

PS: Între timp a apărut un spot și pentru vinul spumant. Arată bine, e la fel de senzual, dar e interesant cum s-a transformat metafora aventurii din ”preludiul unei aventuri”😉

2 thoughts on “Reclama Angelli Cherry

  1. In primul rand una este sampania si alta este lichiorul. Compari doua produse diferite. Reclama pentru noua sampanie este alta.

    • Andreea, undeva nu ne-am înțeles. Unde am vorbit concret despre spot m-am referit fix la cel pe care l-am postat, respectiv la lichior. N-am comparat cel la vin spumant din ’98 cu cel pentru lichior din 2014, ci doar am constatat că marca (indiferent ce produs își promovează) păstrează un ton foarte senzual. Dar îți mulțumesc că mi-ai amintit de cealaltă reclamă. Fac update imediat. ”Preludiul unei aventuri” merită🙂

Leave a Reply

