Reclama Orange – Crăciun 2014

Hai Grinchilor și voi, cei cu inimi de piatră, recunoașteți că până și voi zâmbiți un pic la spotul ăsta. E ”warm and fuzzy” și-ți dă o stare de bine, iar noi, marii fani ai spiritului Crăciunului, zâmbim duios până la capăt. Îmi asum că-s teribil de subiectivă tura asta, dar mi se pare că le-a ieșit o reclamă pur și simplu frumoasă, cu o poveste creativă și coloană sonoră pe măsură. Zău, cui nu-i place Frosty the Snowman?

Iar eu apreciez că mesajul comercial e abia la final și nu interferează cu povestea pe parcurs, ci se armonizează cu ea spre sfârșit. Mie chiar mi se pare un spot foarte bine făcut, cu exact ce și cât trebuie din fiecare ingredient important pentru Crăciun și Sărbătorile de iarnă:

PS: Între timp, exact așa cum am estimat, campania care-i are în frunte pe dansatorii Millidge și Doig face furori🙂

8 thoughts on “Reclama Orange – Crăciun 2014

  1. Pingback: La revedere, 2014! | Publicitate românească

  2. Oare acum, aflandu-ne in data de 5 ianuarie 2015 isi mai au locul astfel de reclame? De ce nu sunt scoase de pe posturile tv si inlocuite ? Imi canta acuma de Christmas, la data asta? Jenant rau!

  3. Pingback: Reclama Antrefrig – Porcușorul și-a pierdut vocea | Publicitate românească

  4. Pingback: Social Media românească | Publicitate românească

Leave a Reply

