Reclama Covalact – Brânzică de casă (de țară)

N-aș putea să vă spun exact de ce n-o am deloc la inimă pe Coana Chiva și tura asta am chiar un extra-ghimpe pentru accentul prea mare care cade pe copilă în spot. Sunt sigură că s-a vrut ”cute” și au sperat că o să topească niște inimi cu ”R/Lică, r/lâu, r/lățușcă și br/lânzică” (probabil au și reușit), dar eu una tind să fiu împotriva folosirii copiilor în publicitate, mai ales acolo unde e evitabil. Hai, n-ai ce te face atunci când vine vorba despre produse special destinate lor, dar aici…

Mă rog, poate spun eu prostii și produsul ăsta e tot pentru copii (doar îi zice brânzică) și-n substrat e chiar campanie de educare nutrițională🙂

Altfel, întâmplarea face să fiu un consumator fidel al mărcii, pentru că-s cam singurii care oferă un anume sortiment la un gramaj care mi-e mie util. Parcă-parcă începe și Rarăul să se infiltreze, dar nu e de găsit chiar peste tot, spre deosebire de Covalact.

Leave a Reply

