Reclama Kinder Schoko-Bons

Sinceră să fiu, chiar îmi plăcea mult reclama care rula înainte pentru Schoko-Bons. Era mult mai simpatică și încărcată de emoție. Presupun că o știți – aia cu ”de ce plânge mami dacă e fericită?” (sau ceva de genul ăsta). Dar am săpat după ea și-n cele mai ascunse colțuri ale Internetului încât îmi vine să mă întreb dacă era într-adevăr la produsul ăsta (că tot rulează mai multe campanii în același timp pentru Kinder).

În fine, cert e că n-am găsit-o. De fapt, n-am găsit-o în varianta românească nici pe cea care e acum la TV pentru produsul în discuție. Am găsit-o, în schimb, în franceză și, cu toate că în continuare mi se pare cam ieftinuț și penibil omulețul-ou animat (și am și ușoare rezerve vizavi de popularitatea/notorietatea jocului cu scaunele în cultura noastră), mi-am dat seama că am o percepție mult mai favorabilă a acestei variante decât am avut pentru ce am văzut la noi la TV. Și dacă ați mai ajuns pe aici cred că știți deja că eu sunt (cu încăpățânare) împotriva curentului anti-românism. Însă copy-ul nostru nu ajută deloc, deloc un spot și așa nu neapărat foarte reușit:

Cel puțin replica din final cu iz comunist (aia cu “câte una să ajungă la toată […]”) mă dă pe spate. Sau, nu știu, e menită să-i atingă un pic și pe bunicii nostalgici? 🙂

Leave a Reply

