Reclama pentru Bere Timșoreana – Darul Berarului

Eu sunt genul de consumator atent la detalii și-am să observ (aproape) întotdeauna și lucrurile mici (de exemplu). În plus, date fiind interesele mele profesionale, e clar că n-am niciun dubiu că ambalajul poate să aibă un impact uriaș și uneori e de-a dreptul ”deal breaker” sau, din contra, cel care înclină balanța pentru achiziție. Însă n-am prea înțeles povestea cu sticla din spotul pentru Timișoreana:

Pe lângă faptul că-n mintea mea dispăruse de multă vreme chestia aia cu sticla care ar trebui returnată (deci nu văd niciun beneficiu real din faptul că mi se spune că asta nouă a lor e nereturnabilă), nici designul nu mă dă pe spate și nici nu prea înțeleg de ce cu alte sticle mi-ar fi rușine pe masă…

Dar cred că am deslușit misterul odată ce am descoperit că înaintea acestui spot a existat unul pentru dozele de Timișoreana, aferent unei promoții cu ”550 ml la preț de 500 ml” și aici chiar are logică ideea cu ”darul berarului”. Așadar, am să presupun că darul berarului cu sticla a fost o adaptare nu neapărat foarte fericită pentru sortimentul îmbuteliat altfel, pornind de la asta:

În rest, recunosc, întotdeauna am avut o slăbiciune pentru izul de epocă și fibra de istorie pe care o împletesc destul de frumos cei de la Timișoreana în campaniile lor și nici ideea asta – ”berea o vreau românească” – cu care au tot jonglat n-a fost rea deloc. Ba, chiar și conceptul de berar sună frumos, din altă epocă, sună a meșteșugar și e-n bună armonie cu poziționarea globală a mărcii axate pe tradiție. Doar că tura asta cred că au cam ratat finalul și-au lipit un ceva care să fie, vag legat de altă coadă de promoție.

One thought on “Reclama pentru Bere Timșoreana – Darul Berarului

  1. Pingback: Reclama Bere Bucegi – 100% ingrediente românești | Publicitate românească

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s