Reclama Depanero – Reparăm ce bagi în priză

Poate că ați observat că acum vreo 2 săptămâni și-au schimbat ușor interfața unele dintre blogurile mari din România și aveau la secțiunea de comentarii chestii de genul ”șef de scară”, ”administrator de bloc”, ”unul de la patru” puse în fața numelor comentatorilor? Mie mi s-a părut o idee foarte simpatică și ideea se asorta și cu-n banner de la Depanero pe undeva pe site. Bonus, poate pentru că am eu o slăbiciune pe nișa asta, am apreciat și logo-ul.

Oricum, întregul proces de rebranding pe care și-l fac acum oamenii ăștia e bine gândit (nu, nu e lansare, e rebranding, probabil destul de necesar, pentru că din 2011 până acum eu n-am auzit de Servskills) și am apreciat că a început cu o campanie mai puțin convențională în mediul online și a continuat cu spoturi simpatice la TV. Încep cu favoritul meu, cel cu frigiderul, care chiar m-a amuzat:

Urmează unul bunicel, cel cu laptopul, deși e clar că n-am cum să rezonez cu povestea:

Și termin cu cel care parcă a ieșit un pic tras de păr, dar hai să fie aici și reclama cu mașina de spălat:

Au în spate același concept, unul foarte inspirat, și cred că nu întâmplător au ales să îl ilustreze prin cele trei obiecte. Chiar și mie, la nivel de logică, îmi vine să spun că pentru cele trei s-ar putea să aibă cea mai mare cerere, fiind necesare, uzuale și suficient de scumpe încât să nu-ți permiți noi achiziții ad-hoc. Presupun că ei le-au ales și pe baza experienței concrete pe care o au, dacă tot repară chestii din 2011, special ca să ajungă direct unde-i doare pe mulți.

Nu pot decât să sper că vor profita de startul bun și vor oferi și servicii de calitate ca să crească frumos (iar asta le-o spune un om căruia i s-a stricat cândva frigiderul în Iulie și încă are coșmaruri cu un piept de pui care a cam făcut picioare).

Leave a Reply

