Reclama Gerovital – Vânători și Căprioare

Așa, de principiu, mie-mi place Gerovital (mă rog, Farmec, în general) pentru că a reușit să rămână pe piață și face eforturi să se transforme (inclusiv vizual) într-un brand contemporan. Poate că am și gena aia excesiv de patrioată, dar chiar au produse bune și ar fi păcat să devină genul ăla de afacere cu miez bun, dar care nu știe să se promoveze, nici nu vrea să învețe și moare pentru că nu reușește să se adapteze.

Apoi, mi-a plăcut mult ideea asta cu vânătorii și căprioarele încă de când a început campania printre bloggeri. Chiar are un ceva aparte…

Dar totul până la spot! Nu că-i neapărat rău, deși pe ici, pe colo bate tare spre clișeele din reclamele banale la șampon. Însă până la el s-au jucat atât de frumos cu metaforele, încât chiar așteptam mai mult! De fapt, mă cam sâcâie că n-au reușit să întruchipeze metafora în ceva care să aibă sens și la propriu. Sigur că esența spotului nu e în semnificațiile de bază ale conceptelor, dar erau variante de copy care să poată funcționa bine pe toată linia.

Și-mi asum că-s eu ciudată, dar replica asta – ”orice vânător vrea ca prada să-și dorească să fie vânată” – nu-mi sună bine și pace. E la locul ei cât rămânem în contextul provovator, dar până atunci… A, culmea e că respectivele conotații se dezvoltă ulterior, iar fix când auzi bucățica asta la TV chiar vezi căprioara!

Leave a Reply

