Reclama Milka – Altfel de tandrețe – Sandwich LU Sandwich TUC

Două spoturi destul de simpatice, sub aceeași zodie a tandreței cu care Milka ne-a obișnuit deja și cu omniprezenta văcuță mov. Bine, tura asta văcuța parcă-i pusă cam așa, să fie, căci în alte spoturi i se atribuia și câte un rol ceva mai activ, dar oricum rezultatul e bunicel:

(între noi fie vorba, împletitura de la început îmi amintește de asta)

Totuși, ce mi se pare mie important de notat când vine vorba despre Milka este curajul cu care tot lansează produse noi și sunt sigură că varietatea face parte din rețeta succesului lor. De fapt, cu tot cu sortimentele de mai sus, în ultima vreme am găsit patru variante noi de Milka. Bine, două dintre ele cred că le-am văzut (deocamdată) doar în benzinării (nu sunt sigură dacă doar în OMV-uri, dar acolo sigur) și ambele mi s-au părut interesante: unul cu Oreo (și, culmea, Oreo nu mă dă pe spate) și unul într-un format gen Mentos (tub), cu alune de pădure îmbrăcate în ciocolată cu lapte.

E drept, când ești mare îți permiți să ai și câteva eșecuri răsunătoare la rând și probabil tot ai să rămâi pe picioare, dar mie mi se pare bună lecția asta a curajului și a varietății, cu atât mai mult cu cât oamenii ăștia testează nu doar arome sau combinații noi, ci inclusiv formate inovatoare.

One thought on “Reclama Milka – Altfel de tandrețe – Sandwich LU Sandwich TUC

  1. Pingback: Reclama LaDorna | Publicitate românească

Leave a Reply

