Reclama Vodafone – Supernet

La vremea lui, teaser-ul mi-a plăcut:

Ba, chiar azi am citit la cineva că și serviciul e chiar bun. Dar cui i s-a părut că spoturile astea au ieșit bine?!

Cel mult pot să accept că reclamele astea două îi țintesc pe cei de vârsta unchiului. Dar nu pe toți, ci doar pe ăia care percep foarte distorsionat ce înseamnă ”cool” și se străduiesc exagerat de mult să intre-n grațiile celor mai tineri. Știți voi, ăia care folosesc mult cuvântul ”tineret”. Sau ”modern”. Sau vor să pară că știu ”ce se poartă”.

A, și ce înseamnă poveste adevărată? Da, știu, cu mențiunea asta au apărut ultimele multișoare spoturi Vodafone și toate fac parte din campania lor mai mare ”Românii au inițiativă” (între noi fie vorba, campanie cu-n concept foarte bun, dar cu multe implementări așa-și-așa). Și nu zic nu, în publicitate orice e întotdeauna discutabil, așa că-mi închipui că au făcut în așa fel încât să-i găsească pe cei patru ca fiind o familie autentică (chit că, dacă mă întrebați pe mine, puteau găsi o familie cu-n puști ceva mai simpatic), poate că aș putea să-i cred că într-adevăr se plimbă în formula asta etc. Dar dialogurile sună atât, atât de fals! Sau e intenționat atât de viciat jocul actoricesc tocmai ca să mă convingă că cei patru sunt români obișnuiți, de-ai noștri, ca oricare alții?

Oricum, părerea mea e că nu le-a ieșit bine deloc povestea asta și la final eu cam rămân cu-n fel de stânjeneală (un fel de ”mi-e jenă de jena lor”)…

Dar chiar și ăștia-s mai simpatici decât ”Reputadorii” și măcar la spoturile noi îmi place melodia:

3 thoughts on “Reclama Vodafone – Supernet

  1. nu stiu cat e de viciat e jocul dar ala ce joaca rolul tatalui zici ca-i scapat dintr-un ospiciu asa priviri arunca. iar unchiu e 100% pedofil “da-mi telefonul, da-mi telefonul”. au exclus si ei chestia aia ca era ridicola.

  2. Pingback: Reclama Vodafone – Bunici de Duminică | Publicitate românească

  3. Pingback: Reclame Telekom pentru Crăciun | Publicitate românească

Leave a Reply

