Berăria H, Red Bull Soapbox, Telekom și The Color Run

S-au îngrămădit multe evenimente mari în week-end-ul care tocmai a trecut și toate au avut parte de promovare serioasă. Ce a ieșit? Ei bine, sunt convinsă că părerile sunt foarte împărțite și nici n-ai cum să mulțumești pe toată lumea, dar îmi închipui că ar fi fost mult loc de mai bine:

  • Berăria H – cred că în ultima săptămână am citit despre asta mai mult decât despre orice altceva și am dat peste n articole care promiteau ceva ”WOW!”. S-a deschis Vineri, 12 Septembrie, și încă n-am avut vreme să ajung acolo, dar m-a surprins ce am citit aici. Hai să zicem că percepția asupra servirii e întotdeauna foarte subiectivă (deși povestea de acolo îmi dă de înțeles că stau chiar foarte, foarte prost la capitolul ăsta, chiar și punând în paranteză o doză mare de subiectivism potențial al autorului). Dar să n-ai disponibil ceva ce e în meniu, mai ales a doua zi după deschidere?! Bonus, mă declar și eu uimită că ”cea mai mare berărie din Sud-Estul Europei” are o gamă atât de limitată de beri, în timp ce Happy Pub, de exemplu, o cămăruță mai mare de pe lângă Piața Romană are 140 de sortimente🙂
  • Red Bull Soapbox – un eveniment care se anunța foarte simpatic și a fost promovat intens inclusiv la TV s-a împiedicat, de asemenea, în ceva destul de mic și relativ de ușor de evitat. Puteți citi detaliile pe site-ul Metropotam, dar ideea, pe scurt, e că degeaba s-au adunat o mulțime de oameni, dacă mulți dintre ei n-au avut o experiență plăcută și, de fapt, chiar n-au reușit să vadă ce li se promisese.
  • Telekom – despre evenimentul organizat în cinstea lansării n-am citit nimic de rău, dar am găsit asta la Arhi și tare mi-e că, în spatele artificiilor și a concertelor, n-au intrat chiar cu dreptul în România:

  • The Color Run – din multitudinea de poze pe care le-am regăsit în feed-ul de știri de pe contul personal de Facebook deduc, ușor, că participanților le-a plăcut și ediția din acest week-end, dar din aceleași fotografii aș fi zis că și evenimentul ăsta e #fanmagenta. Sau, ca să-nțelegeți mai bine unde e problema, vă las cu un status de-al lui Alexandru Negrea: ”E amuzant cum majoritatea oamenilor care au poze de la The Color Run (Orange a fost sponsor principal) au poze cu vopsea roz pe faţă. Bad timing at his best”

Leave a Reply

