Reclama Kinder – Afară la joacă

Dacă nu mă înșel, cei de la Kinder rulează acum în paralel vreo 3 campanii (2 sigur – cea în discuție și una pentru Schoko-Bons), dar asta e bună de tot, pentru că ajunge foarte bine și la părinți și la copii. Din punctul meu de vedere, ăsta e idealul pentru orice produs adresat copiilor – da, e musai să-l faci pe cel mic să și-l dorească, dar părintele are puterea de cumpărare și îmi imaginez că părinții responsabili nu cumpără odraslelor chiar orice tind să ceară, așa că trebuie să ajungi, cumva, și la adult. Iar adulții de astăzi știu sigur că au oarece regrete pentru faptul că cei mici nu mai zburdă liberi pe afară ca generația lor și toate celelalte dinainte, ci se ascund între pereți, după diferite ecrane. Sigur e și un pic de nostalgie la mijloc, dar lucrurile merg clar în direcția asta din motive de… Siguranță, probabil, întâi de orice altceva?

Însă Kinder instigă la joacă pe-afară și o face într-o formă care chiar pare foarte distractivă:

Da, lumea s-a mai schimbat, parcă s-au mai adunat oarece pericole față de copilăriile altor vremuri, dar poate percepem riscurile un pic mai acut de cât e cazul (apropo, recomand oricând The Science of Fear a lui Daniel Gardner). Și-mi place că spotul îl surprinde pe protagonist și când mai cade, și când mai dă peste obstacole, și când se murdărește. Toate fac parte din procesul normal de creștere 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s