Reclama VEKA – Dr. Fenster

Am văzut la TV spotul ăsta:

Și n-am să mint, mi s-a părut tâmpit. E drept că, pe măsură ce l-am tot revăzut ca să scriu despre el și l-am tot analizat, parcă nu-mi mai pare chiar la fel. Are un umor subtil și e destul de rafinat, ceea ce ar trebui să poziționeze marca exact așa cum și-au dorit. Dar asta descopăr doar când aleg să despic firul în patru. Impactul imediat nu e unul pozitiv. Ceva, undeva, e forțat și nu curge lin deloc, iar aici nici n-am pus la socoteală eternul clișeu al calității nemțești (idee în care, din varii motive, eu nici nu mai cred în mod deosebit).

Oricum, înțeleg că în campania asta ar mai exista un spot și e valabil și pentru el ce am scris mai sus:

Dar dacă e să-mi placă ceva, probabil că e asta:

Psihologul din mine apreciază că Dr. Fenster își joacă foarte bine rolul și cine i-a construit personajul pare să se fi documentat binișor. Mă rog, tot psihologul din mine mârâie un pic la ideea cu pacientul întins pe canapea (pentru că asta e ceva ce în realitate se practică aproape exclusiv în psihanaliză, iar terapiile sunt de muuuuuulte feluri), poate și un pic la gândul că era musai să fie doctor (pentru că avem, social vorbind, o mare problemă cu percepția și diferențierile între nebun și sănătos, psihiatru și psiholog etc., dar înțeleg că ideea de doctor cântărește mai mult, dă mai multă încredere). A, și omulețul meu logic are o mică problemă și cu ”frica de ferestre ieftine” – pun pariu că n-are nimeni temeri dintr-astea, ci mai degrabă frici de ferestre proaste😀

În fine, ceva ce nu pot să neg e cu siguranță faptul că e o abordare interesantă🙂

One thought on “Reclama VEKA – Dr. Fenster

  1. Pingback: Reclama Barrier – Ferestre care-ți protejează căminul | Publicitate românească

Leave a Reply

