Reclama Holcim – Cimentul Structo Plus – Recunoștință

Mie mi se pare unul dintre cele mai bune spoturi care rulează în prezent la TV și, să fim serioși, nu-i chiar genul de produs pentru care să pot avea vreo afinitate specială🙂. Însă mesajul e bine construit și s-a întruchipat într-o reclamă cu mult accent pe emoție. De fapt, cred că atinge mai multe corzi afective: sentimentul ăla aparte pe care-l avem (aproape?) toți pentru ideea de acasă, demnitatea muncii bine făcute, responsabilitate, recunoștință etc. În plus, e foarte bine gândit inclusiv vizual (și are bonus și de la coloana sonoră inspirațională).

Singura problemă pe care s-ar putea s-o aibă la nivel de percepție e felul în care se gândește lumea de obicei la meseriași… Dar s-ar putea să scape și de minusul ăsta tocmai pentru că l-au poziționat foarte diferit pe exponentul constructorilor care folosesc produsul în discuție.

PS: E interesant că are un stil foarte similar cu ce face Bucegi în perioada asta, iar similaritatea s-ar putea să potențeze efectul ambelor demersuri.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s