Reclama Leroy Merlin – Meseriașul și bucătăria

Tehnic vorbind, spotul e chiar binișor făcut și cred că reușește să exprime eficient ce și-a propus. Doar că mie-mi lasă o ușoară senzație de SF (mai ales dacă-l raportez la percepția generică asupra meseriașilor) și nu-mi dau seama dacă asta-i strică sau e la locul ei și chiar benefică, complet în sprijinul sloganului ”prețuri uimitoare pentru o casă primitoare”:

Oricum, aș zice că o duc mai bine ca alții, pentru că tocmai au cumpărat magazinele BauMax, deci comunicarea lor ceva mai subtilă l-a bătut pe Meșter🙂 . Printre altele, aș zice că Leroy Merlin câștigă puncte bune și prin faptul că nu exclud  publicul feminin (tendință naturală a magazinelor de profil), iar asta e ceva ce am observat și la Dedeman și nici ei nu par s-o ducă rău… În fond, de ce ți-ai înjumătăți plaja de consumatori când poți găsi metode creative de a-i atrage pe toți?

One thought on “Reclama Leroy Merlin – Meseriașul și bucătăria

  1. Pingback: Reclama Leroy Merlin – Grădina | Publicitate românească

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s